پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3211
-
الف
+

برگزاری سومین دوره جشنواره ادبی «نذر شعر»

جشنواره ادبی نذر شعر، در بزرگداشت مقام حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

سومین دوره جشنواره ادبی «نذر شعر»، در بزرگداشت مقام حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره ادبی «نذر شعر»، پس از برگزاری موفق 2 دوره از جشنواره ادبی نذر شعر و انتشار آثار برتر در این زمینه،  سومین دوره از این جشنواره با داوری حمیدرضا شکار سری، سعید بیابانکی، پرویز بیگی حبیب آبادی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و تعالی شعر آیینی ، تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر و تشویق علاقمندان و فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی است.

آثار ارسالی باید روی یک طرف برگه a4 با قلم نازنین اندازه 14 تایپ و در قالب فرمت word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به نشانی الکترونیکی دبیر خانه جشنواره ارسال شود.

همچنین آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد و محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد. هر شرکت کننده نیز باید 5 قطعه از اشعار خود را تا سوم شهریور به جشنواره ارسال کند.

داوری سومین جشنواره ادبی «نذر شعر» را حمیدرضا شکار سری، سعید بیابانکی، پرویز بیگی حبیب آبادی بر عهده دارند و داوری اثار در یک مرحله انجام خواهد شد .

شایان ذکر است علاقه‌مندان برای شرکت در سومین جشنواره ادبی «نذر شعر» می‌توانند آثار خود را تا 3 شهریورماه در قالب اشعار به صورت آزاد برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر